Monday, 29 September 2014

I am mine

Kadang kita tak tau apa yg tertulis utk kita. Kita beriye menolak, mengelak tapi kalau itu yg dah tertulis utk kau, kau nk ckp apa? Byk soal kau tanya lah yang Maha Kuasa merancang perjalanan hidup kita.

Kadang kau tak sangka tp kau akan sangka mcm mimpi2 gituh. In fact this is real, kemon bebeh. Tauu, faham manusia kdg acah tak leh terima kenyataan. Aku kelaka jugak lah tengok. Kau suka ckp suka, kau benci ckp benci. Jaga hati? Ikutlahh kadok

Aku bersyukur dgn perjalanan hidup aku skrg, aku tau jauh lg tp apa yg dah jd aku belajar appreciate apa yg aku ada skrg. Kawan, dr kwn sebantal setilam kawan baik kawan yg sekadar kawan. Aku seronok ada korang. I have no more unless friends and family. 

I know I was born and I know I will die but in between is mine. I am mine.


F.N